ORAZ SYSTEMU CWU
Termin składania ofert: 20.05.2022 r.
Negocjacje: maksymalnie dwa tygodnie od momentu zakończenia zbierania ofert
Nazwa zamawiającego:
Wspólnota Mieszkaniowa ul. Stawowa 48, 55-080 Mokronos Dolny
Miejsce i sposób składania ofert:
WSPÓLNA CHATA
Katarzyna Adamiszyn, ul. Wrocławska 5, 57-160 Borów
Adres email, na który należy wysłać ofertę:
Numer telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie zapytania:
669 013 437
Kategoria ogłoszenia:
Projektowanie, roboty
budowlane i instalacyjne
Miejsce realizacji zamówienia: Województwo: dolnośląskie, Powiat: wrocławski, Miejscowość: Mokronos Dolny
Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia:
Wykonanie projektu modernizacji kotłowni oraz instalacji C.O. w budynku wielorodzinnym wpisanym do ewidencji zabytków.
Wykonanie projektu systemu C.W.U. w budynku wielorodzinnym wpisanym do ewidencji zabytków .
Przedmiot zamówienia:
I. Zamówienie podzielono na części:
1. Część pierwsza:
a. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu modernizacji instalacji C.O. w budynku wielorodzinnym wpisanym do ewidencji zabytków, a w szczególności:
· Opracowanie projektu kotłowni gazowej w miejsce istniejącej kotłowni węglowej oraz modernizacji instalacji C.O. z uwzględnieniem przystosowania instalacji do montażu liczników ciepła, wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych ekspertyz, uzgodnień (w tym akceptacji konserwatora zabytków), decyzji, ew. odstępstw w branżach, opinii, warunków (w tym wystąpienie do PGNiG o zmianę warunków przyłącza) itp.
· Wykonanie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowej i wizji lokalnej
· Złożenie w imieniu Zamawiającego wniosku o wydanie pozwolenia na budowę oraz jej uzyskanie
·
Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania
i odbioru robót
2. Część druga:
a. Przedmiotem
zamówienia jest wykonanie projektu instalacji C.W.U.
w budynku wielorodzinnym wpisanym do ewidencji zabytków:
· Zaprojektowanie systemu C.W.U. z rozprowadzeniem instalacji ciepłej wody do mieszkań oraz montażem liczników ciepłej wody wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych ekspertyz, uzgodnień (w tym akceptacji konserwatora zabytków), decyzji, ew. odstępstw w branżach, opinii, warunków itp.
· Wykonanie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowej i wizji lokalnej
· Złożenie w imieniu Zamawiającego wniosku o wydanie pozwolenia na budowę oraz jej uzyskanie
· Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót
Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji zamówienia tylko w części pierwszej.
Termin wykonania zamówienia
Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień, odstępstw, ekspertyz, warunków i innych opinii (w tym akceptacji konserwatora zabytków) oraz złożeniem wniosku w imieniu Zamawiającego do Starostwa Powiatowego we Wrocławiu o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę przedmiotowej inwestycji wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę – w terminie do 180 dni od daty zawarcia umowy.
Forma przekazania dokumentacji projektowej i kosztorysowej:
1. Projekty budowlane – 3 komplety w formie papierowej (niezależnie od ilości egzemplarzy złożonych w Starostwie Powiatowym) i w formie elektronicznej w formacie PDF
2. Kosztorysy inwestorskie uproszczone w 2 kompletach w wersji papierowej i elektronicznej – kosztorysy w formacie PDF oraz zestawienie kosztorysów w programie Excel.
3.
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
dla wszystkich branż w 2 kompletach
w wersji papierowej i elektronicznej – w formacie PDF i programie Word.
Informacje dodatkowe
1. Potencjalny wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej obiektu po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.
2. Obiekt wpisany jest do Ewidencji Zabytków.
3. W trakcie wykonywania dokumentacji należy uzgadniać przyjęte rozwiązania z osobami wskazanymi przez Zamawiającego.
4. Wykonawca zobowiązany jest protokołować uzgodnienia z ew. spotkań i przekazywać je wszystkim uczestnikom.
5. Ostateczna postać dokumentacji ma być zatwierdzona (pisemna akceptacja dokumentacji) przez osoby wskazane przez Zamawiającego.
6. Wszelkie płatności z tytułu uzyskania opinii, uzgodnień, odstępstw, ekspertyz, decyzji, zajęć terenu, inwentaryzacji geodezyjnej, itp. ponosi wykonawca.
Rękojmia i gwarancja
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dokumentację projektową, której termin biegnie od dnia pozytywnego odbioru przedmiotu Umowy, potwierdzonego protokołem odbioru robót bez uwag.
Kod CPV: 71321200-6
Nazwa kodu CPV: Usługi projektowania systemów grzewczych
Kod CPV: 71320000-7
Nazwa kodu CPV: Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
Kod CPV: 45000000-7
Opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają następujące warunki:
a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym: prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym zamówieniem.
b. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej gwarantującej prawidłową realizację zamówienia.
c. Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum dwóch zamówień wykonania robót budowlanych na obiekcie wpisanym do rejestru lub ewidencji zabytków. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży w ofercie wypełniony załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego „Wykaz wykonanych robót”.
d.
Posiadają
niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
2. W niniejszym
zamówieniu Wykonawca może polegać na zdolnościach zawodowych i technicznych
innych podmiotów, jednak wówczas musi przedstawić pisemnie zobowiązanie tych
podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania
z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznania punktacji:
1. Kryteria formalne:
Oferta zostanie odrzucona z przyczyn formalnych jeżeli:
a) Oferta nie jest zgodna z opisem przedmiotu zamówienia, w szczególności w zakresie oferowanych parametrów technicznych,
b) Okres oferowane gwarancji jest krótszy niż 36 miesięcy.
2. Kryteria punktowe:
a. Kryterium 1:
Cena – waga punktowa 40%
Sposób oceny oferty:
Maksymalna
ilość punktów - 40. 40 pkt zostanie
przyznane ofercie z najniższą ceną
a każda kolejna, z wyższą ceną oferta otrzyma punkty wyliczone zgodnie z poniżej
zaprezentowaną procedurą:
Z – liczba punktów za kryterium cena,
Cmin – najniższa cena ofertowa wskazana w ofertach spełniających kryteria
Co - cena ofertowa rozpatrywanej oferty
Z = (Cmin/Co)x40
Cena ofertowa
jest to cena ryczałtowa za wykonanie całego przedmiotu zamówienia
w określonym terminie wraz z podatkiem VAT. Cena powinna uwzględniać wszystkie
prace i czynności oraz koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
b. Kryterium 2:
Gwarancja – waga punktowa 30%
Sposób oceny oferty:
Maksymalna liczba
punktów – 30. Kryterium będzie weryfikowane na podstawie złożonej w treści
oferty deklaracji Oferenta o terminie na jaki udziela gwarancji. Oferty
z gwarancją poniżej 36 miesięcy, zgodnie z pkt 1) zostaną odrzucone. Za udzielenie
gwarancji zostanie przyznane max. 35 pkt, liczone zgodnie z przedstawioną
poniżej procedurą:
X – liczba punktów za okres gwarancji
Go – okres gwarancji zaproponowany przez oferenta
Gomax – maksymalny okres gwarancji ze wszystkich złożonych ofert
X = (Go/Gomax)x30
c. Kryterium 3:
Doświadczenie – waga punktowa 30%
Sposób oceny oferty:
Liczba punktów – 30. Kryterium będzie weryfikowane na podstawie złożonej w treści oferty deklaracji Oferenta o wykonanych wcześniej podobnych pracach budowlanych (załącznik nr 2), mile widziane referencje poprzednich klientów. Za doświadczenie zostanie przyznane max. 30 pkt, liczone zgodnie z poniższą procedurą:
Y – liczba punktów za doświadczenie
Do – doświadczenie wykazane przez Oferenta
Domax – maksymalne doświadczenie wykazane we wszystkich złożonych ofertach (liczba zrealizowanych inwestycji)
Y = (Do/Domax)x30
3. Wybrana zostanie oferta, która spełni wszystkie kryteria z pkt 1. oraz uzyska największą ilość punktów według kryteriów z pkt 2.
Załączniki:
- Opis stanu istniejącego
- Formularz ofertowy – załącznik nr 1
- Wykaz wykonanych robót – załącznik nr 2