DOSTĘP ELEKTRONICZNY

Naszym klientom udostępniamy aplikacje on-line pozwalające właścicielom lokali na:

  • sprawdzenie aktualnego salda;

  • sprawdzenie rozliczeń za media;

  • przeglądanie dokumentów wspólnoty, takich jak: regulamin - porządek domowy, plan gospodarczy, sprawozdanie finansowe, proponowane uchwały i uchwały przegłosowane;

  • wysłanie wiadomości np. zgłoszenie odczytów liczników.
Aplikacje dostępne są w wersji standardowej (na komputery PC) i mobilnej (na urządzenia typu tablet lub telefon). Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom w każdej chwili i z każdego miejsca na świecie możesz sprawdzić interesujące Cię informacje. Dane aktualizowane są kilka razy w tygodniu. W celu uzyskania dostępu pobierz wniosek klikając w przycisk poniżej.

DODATKOWE INFORMACJE I DOKUMENTY

Poniżej znajdą Państwo dokumenty pozwalające na:

  • zmianę liczby osób zamieszkujących lokal - niezbędne do uaktualnienia tzw. "deklaracji śmieciowej"
  • zmianę zaliczek na wodę zimną i ścieki
  • zmianę zaliczek na ogrzewanie, podgrzanie wody, wodę zimną i ścieki
  • zmianę zaliczek na podgrzanie wody, wodę zimną i ścieki
  • złożenie wniosku o zwrot nadpłaty
Pobrane, wypełnione i podpisane dokumenty należy przesłać skan przez dostęp elektroniczny (ToMójDom), wrzucić do skrzynki pocztowej Zarządcy/Administratora lub Wspólnoty Mieszkaniowej bądź przesłać na adres korespondencyjny naszego biura.